Res med Njurförbundet och Ving till Kallithea på Rhodos

Den 15 september åker vi till Kallithea på Rhodos. Utresa med flyg går från Stockholm, Göteborg, Norrköping, Örebro och Malmö.

Grundpriset varierar beroende på hotellrumstyp och antal personer. I priset ingår mat på flyget och 14 nätter på hotellet. Priset varierar beroende på vilket rum man väljer, lägst 12.200 kronor och det högsta 15.200 kronor. Resan vänder sig i första hand till dialyserande som har HD eller PD med anhöriga.

För att delta i Njurförbundets arrangemang krävs att samtliga deltagare är medlemmar i någon av förbundets regionföreningar vid anmälan. Är du inte medlem kan du anmäla dig här: Bli medlem

Vi bor på Hotel Sunwing Kallithea Beach. Hotellet ligger direkt vid stranden. Se mer på www.ving.se för information om hotellet.

Dialys för cirka 15 dialyserande är bokade på Euromedica Dialysis, som är en privat klinik. Dialysdagar blir måndag, onsdag och fredag. Dialystider återkommer vi med. Restiden till kliniken med taxi tar cirka 10 -15 minuter.

OBS! Anmälan senast den 30 april.  Anmälan gäller först när både anmälningsblankett och läkarintyg som intygar att du har medicinska förutsättningar att resa har kommit oss tillhanda. Det är ett begränsat antal platser och vid överbokning sker lottning.

Länk till anmälningsblankett (ladda ned ifyllbar pdf).

Vid frågor kontakta Njurförbundets kansli, tel. 08-546 405 00, alt. info@njurforbundet.se.

Läs mer om resmålet på www.ving.se.