Även i år arrangerar Barn- och föräldragruppen inom Njurförbundet den mycket uppskattade sommarveckan på Tanum Strand i vackra Bohuslän. Syftet med familjeveckan är att under några händelserika dagar erbjuda informations- och erfarenhetsutbyte, men också ge tillfälle till rekreation och umgänge i en avslappnad sommarmiljö. Ledare engageras för att ordna aktiviteter med barnen när föräldrarna är upptagna av föreläsningar.

På Tanum Strand bor vi i friliggande stugor på bekvämt gångavstånd till restaurang och badanläggning. Alla med egen uteplats och fullt utrustade kök för självhushåll samt dusch, WC och TV. Sänglinne, handdukar och slutstädning ingår.
Läs mer om boendet här >

Familjeveckan vänder sig till föräldrar med njursjuka barn och deras syskon t o m det år man fyller 18 år. För att delta i Njurförbundets arrangemang måste alla i familjen vara medlemmar.

ANMÄL ER HÄR >
Anmälan senast 12 april.

Deltagaravgift: 1 200 kronor per person, oavsett ålder.

Om du inte har mottagit en bekräftelse på anmälan senast 26 april, kontakta förbundskansliet.

Deltagaravgiften betalas när ni har fått bekräftelse. Avgiften inkluderar logi, måltider och resekostnader med billigaste färdsätt, 2:a klass tåg eller bilersättning f.n. 25 kronor per mil. (Annat färdsätt t.ex. flyg kan ersättas efter särskild överenskommelse).

Vid avbokning som sker så sent att Njurförbundet debiteras av leverantören står deltagaren för hela kostnaden (exkl. deltagaravgift), om inte läkarintyg kan uppvisas.

Frågor? Kontakta Njurförbundets kansli, tel: 08-546 40 500, mejl: info@njurforbundet.se

Tips! Sök bidrag för lägeravgift från Nicklas och Mattias Minnesfond >

Vill du stödja Barn- och föräldragruppens verksamhet? Bg: 221-1001.